ezgermshn Merve1602_ tetanoz icin bulundugum bolgede aşı olmadigi hepsi deprem bolgesine gittigi icin doktorum cok da sart degil gerek yok yaptirma dedi
Seyma_erkan27 Merve1602_ 22+4 haftalığız bizde vurulmadık yoktu aşı haftaya gelir dedi daha gitmedim sağlık ocağına vurulmayan da çok zararı olur mu bilmiyorum