EzelUnal18 Burda isteğini göre iğneyi yapıyorlar ama ücretsiz ilk doğumumda fayda etmedi sancılardan öldüm ama ikinci çok güzel oldu 6cm açılma olduktan sonra iğneyi vurdular sancılarım durdu ve dinlendim 3 saat sonra kızım doğdu ama ıkınma hissi falan hepsi vardı hissediyodum bebeğimin indiğini ben tavsiye ediyorum 👍