Kymetnur 2 sene bekledim o 2 sene ne husranlarla sonuçlandı 3 kez kimyasal geçirdim en sonunda tamam artık bizim çocuğumuz olmuyor diye eşime bosanalim bile dedim ama 3. Seneye döndüğümüzde hiç ummadık anda rabbim nasip etti şuan 9 aylık ve çok şükür 5 aylık ta hamileyim.
Yani olmuyor diye cok dertlenme vardır rabbimin bir bildiği ilk bebeğim en kötü olduğum zaman da geldi hayata tutunma sebebim resmen. Rabbim kucağınızı boş bırakmasın inşallahhhh 🤲