Arkadaşlar merhaba 4.haftadan beri lekelenmeleri olan biriyim. 6.haftada akşam birden kanama geldi. Koşa koşa acile gittik serum verdiler. Ertesi gün doktoruma gittim kalp atışını duyduk kese etrafı kanama alanı varmış. Oksapar , duphaston ve progestan hap ve iğne başlandı. Benim gibi olan var mı. Çok endileşeniyorum..