kevserky çalışan annelere veriliyor 32. Haftaya kadar çalışıp sonrasnında doğum raporu çalışamaz alıyosunuz son 90 gün sigorta prim ödemesi yapılması gerekiyor 2 part şeklinde yatıyor doğumdan önce aldığınız rapor doğumdan sonra yatıyor doğumdan sonra aldığınızda 2 ay sonra yatıyor