RaziGl 6.yada 7.haftadaydım ben diş tedavisi oldum. 3 kutu antibiyotik kullandım 20 lik çürük diş çektirdim. Hiç korkmayın önce sizin sağlığınız iyi olmalı ki bebişiniz de iyi olsun. Doktorunuzda izin vermiş geciktirmeden dişinizi tedavi ettirin. Diş ağrısı berbat bişey çünkü.