Omermomm_ çıkarsınız inşallah böyle düşüncelere girerek gebeliğinizi zehir etmeyin. Benim de o haftalarda bebeğim o kilodaydı ve muayne olduğumda doktorlarım çok normal olduğunu bu haftalarda ancak bu kadar olabileceğiniz söylerdi.
32 den sonra hızlı almaya başlıyorlar ve doğuma 3 hafta kala çok hızlı alırlar. Ve her bebek aynı olacak diye de birşey yok bazı bebeklere bakarsın anne doğru düzgün birşey yemek ama bebek 4 kilo bazı bebekler de anne o kadar şey yer 2500 doğar bu genetiğe de bağlı birşey. Bu yüzden strese girmeyin beslenmenize dikkat edin sadece ☺️