Cancan2 Kızlar dayanamadığım derecede çatı ağrım var hareket edemiyorum ve karnım çok sert sancılanıyor ara ara kasığımdan geliyor bu yalancı sancı mı neden olur yaşayan var mı ?
Cancan2 Papatyakokulukiz 35+6 geçen hafta NST sancım çıktı doktor her an gelebilir dedi ama emin olamıyorum
Papatyakokulukiz Cancan2 bende 3 gun önce sanciyla gittim ama bana daha erken dedi doktor doğum sancısı değil dedi sancıların 10 dakikada bir olursa gel dedi öylemi oluyor ağırıların
Cancan2 Papatyakokulukiz bana da öyle dedi 20 dk da bir düzenli sancım var 1 haftadır düşmüyor da geçmiyorda NSTde de öyle çıktı
Cancan2 @Zelis97 @Papatyakokulukiz kızlar doktoruma sordum parol iç eğer geçmezse gel hemen doğum başlamıştır dedi teşekkür ederim