Aynı durumu yaşıyoruz maalesef, bu gibi durumlarda minnet etmeyip haftada bir temizlikçi tutmayı tercih ediyorum, kimseden medet ummak istemiyorum çünkü herkes kendisini düşünüyor. Maddi olarak ekstra bir bütçe ayırmak lazım ama yapacak birşey yok evimi 💩 götürmesinden iyidir diye düşünüyorum 😌