Ozgeeee37 Arkadaşlar bugün ultrasona girdim kese içim alttan baktı doktor fakat alttan bakmadan önce çok hafif bir pembemsi nokta kadar akıntı gördüm normal mi acaba doktoruma söyledim normal dedi yaşayan varmı acaba
Bet1 Ozgeeee37 ben 2 hamilelikte de yerleşme kanaması yaşamadım ama yaşayan insanlar da çok var. Doktor önemli bir durum olsa progestan fitil verirdi sanırım