sacmalamakizim Geçen ay 2 gün oldum, ama bugün olmadım diğer aylar düzenliydi, tsh’im bayağı düşmüş durumda, dün de kan verdim şekerim biraz yüksek, onun dışında gayet iyi ama olmadım normal mi bilmiyorum olacak gibi bir ağrı da yok.