Paramedik16 sonnenschein üstte kalsın canım solunum sıkıntıları olmazsa girmezler küveze sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻
Deniztrn sonnenschein yani siz bilirsiniz tabi ama bebeklerde sıkıntı yoksa neden alıyolar 🙄 ikiz bebeklerde de risk, sıkıntı, tehdit yoksa 39-40 haftaya kadar yolu var yani anne karnında ki hergün çok değerli hem gelişimleri hemde bağışıklıkları için 🤷
sonnenschein elifsen doktor cuma alalım istersen Diyince bi an şoka girdim , 37.haftama girmiş oluyorum
sonnenschein Deniztrn ben de anlamadım ki.. sorun var mı dedim hayır yok dedi cidden doktorları anlamıyorum ben de 😣
cauuv1 sonnenschein ikiz hamileligim yok ama duydugum kadarıyla ve cevremde gördügüm kadarıyla daha da erken doguyorlar doktorlar pek bekletmiyor sorun yoksa bile. Düşüncem haftanız ikizlere göre gayet iyi bebekler iyice büyüdügü için birbirine zarar vermemesi adına alma kararı almıstır dige düşünüyorum bence doktorunuz iyi bile bekletmis cevremde sorun yokken hep 33 civarı doguranları bilirim bence tadını cıkarın şükür saglıklılar kucagınıza gelsinler sagsalim rabbim kavustursun🥰🙏
sonnenschein cauuv1 neden zarar versinler ki sorun yokken😢 çok teşekkür ederim inş tüm anneler bebeklerini sağ Salim kucaklarına alırlar 🤲🏻🤲🏻🥰🥰
sonnenschein Ceyda76 açıkçası ben beklemek isterim ama doktor öyle söyleyince bi kaldım cuma tekrar gidicem kontrole sancım çıkmadı da anlamadım 😔
cauuv1 sonnenschein amiiin insallah🙏 nedenini bilmiyorum ama dedigim gibi gördügüm duydugum bu yüzden olabilir yan yana oldugu icin iyi bile bekletmis bence sevinin şükredin
Ceyda76 sonnenschein skıntı yoksa bı hafta daha dışını sk cnm bende ıkızlerleyım 38+3 planlıyor doğumu doktorum ne kadar kalsa o kadar ıyı
sonnenschein Ceyda76 ben sıkarım her türlü ya, yeter ki onlar iyi olsun daha da gelişsinler sağlıkla 🙏🏻 Siz kaçıncı haftadasınız şuan
Betullicee Canım benimde 36+ 4 de alacak nasipse küveze girmezler benim ikiz doğurttuklarım genelde diyor dr vaktini takibini yapıyor sonuçta onlar inşallah sende sağlıkla kucağına al bebeklerini ☺️
ikiminiskoala sonnenschein 37. Hafta ikizler için normal bir hafta benim iki doktorum da beklenmez ikizde dedi 37 de alınır dedi. Bazı sorunlar olabiliyormuş. Hiç sorun etmeyin 37ye kadar durmuş olmaları bile yeterince harika bence darısı başımıza🙏🏻
Havvaca sonnenschein arkadaşım sancısı suyu geldi 34 de doğurdu canım. Küvez gerekmedi gayet sağlıklı 37 iyi bence