Kızlar bebişimi sürekli emzirmeye çalışıyorum. Aslında emiyor da sütüm de var ama uykudan uyandiramiyoruz. Yüzünde hafif sarımsılik oluyor gibi sonra geçiyor. Gözünde de hafif var. En son değerlerine bakildiginda 12 idi. Çok korkuyorum yatış verilir diye hastaneye gitmeye. Bu sarılık nasıl geçer, bebişi nasıl uyandırabilir en kolay yöntemle?