Nesliycell evet ben hatta 7 haftalık gittim son reglıma göre sadece kese göründü 1 hafta sonra gel dedi devletti açıklamada yapmamıştı 1 hafta bekledim ama aşırı korktum 1 hafta sonra 8 haftalık olarak gittim bu sefer bebeğide gördüm kalp atışınıda duydum hamd olsun geç döllenme olmuş 6+4 haftalıksın dedi doktor Regl tarihimi değiştirdi