Alimenur korkacak bişey yok kuzum hamileyiz sonuçta kilo ile benim de derdim var hayatımın hiç bi döneminde kilolu biri olmadım hep 55 maksimum 57 şu an çok çok üstüyüm ama bu bi süreç biliyorum doğumdan sonra gidecek,kanama su ödem emzirme,çok takma kafana ki boyun da uzunmuş kilolu durmazsın sende son bişey hamilelik son 8 ve 9. aylar bence oraya kadar herhangi bi şişlik ağırlık olmuyor,hep full enerji yine enerji var ama büyüyen karınla illaki hareketlet kısıtlanıyor tadını çıkarın bence hepsi bi süreç hepsi geçecek sağlık olsun♥️