Mavi06 Boncuk2511 ben yaptım sezeryanla doğum gerceklestı bende aynı zamanda kordon dolanması vardı ve kan sulandırıcı kullanıyordum doğuma kadar Allah’a sukur bu sorun olmadı doğum sırasında
Yrgnnnnnn Boncuk2511 aynı durumdayım 27 hafta dayız inşallah herşey yolunda gider hayırlısı ile zamanında gelir bebişlerimz
eylulasd1_ Mavi06 ben de oksapar kullanıyorum bu yazdıklarınız beni çok rahatlattı her anımız korkuyla geçiyor
Yrgnnnnnn Love13 evet malesef tam kapalı dedi sürekli yatıyorum dikkat etmek lazım erken doğum yaşamamak için
Mavi06 Yrgnnnnnn bana da öle demişti herkes gobegınde asagıda duruyor dıye ama doktorum ole bısı yok es asagıda olması sadece rahmı kapatıp kapatmamalılar bağlı normal veya sezeryan olmasını etkiler dedi
Yrgnnnnnn Mavi06 ay inşallah ya. Bana da herkes göbeğin çok aşada diyor ve haklılar da aşada gerçekten. Ben eşi aşada olmasa da sezeryan olacaktım pek bişey değişmeyecek o konuda ama tek isteğim gününü doldurunca doğması inşallah öyle olur hayırlısı ile