Benim de aynı valla. Sarı renkte ara ara. Doktorlar doğal diyor. Ayakta yer çekimi etkisiyle daha da çok oluyor. Günlük ped daha tehlikeli diyorlar enfeksiyon riski için. Ben peçete koyuyorum, diğer türlü günde 10 tane iç çamaşırı değiştirmek zorunda kalırız