Hlm61 Ne güzel ,saglikla kucagimiza alalım🙏🙏 ,aynı durumdayız ,bekleyelim bakalım 🫣haberdar edin olunc
eylulmihrasmom a 😁 Merhaba saglikla gelsin prenses ,bulantilarin icin uzuldum insallah yakin zamanda gecer prilam kullanmistim ben de ,saglikli seyler yedigimiz takdirde doktor da gelisimi normal diyorsa kilo herkes icin degisken bi durum ,kendine iyi bak canım:)