Busra77- 22 haftalık ikiz hamileyim rahim uzunluğu 38mm ama nts de sancı cıkıyor endol kullanmama rağmen böyle olan varmı
Merakliana6 Busra77- nasıl anladınız sancılarınızı? Benimde karnım sürekli sertleşip gevşiyor bende 19 olacağım inşaAllah. Bende endol içiyorum
Nergiz1 Bende bi kere sancı çıktı sonra çıkmadı doktor sadece serum verdirdi.. ne yapmamiz gerekiyor ki.. 35. Haftadayim