her gün farklı kıyafet giymek gibi bi takıntım olduğu için beni zorluyor açıkçası bu durum. 3 tane tayt aldım internetten çalıştığım için, üzerlerine tişört vs. Onun dışında lastikli pantolonlarımı gitiyorum hala. Biraz daha havalar ısınsa Elbise daha rahat olur.