Bn dün sağlık ocağına gittim 20 haftalık olduk o cihazla baktı ama kalp atışını pek duyamadık aç karna gitmiştim hemşire belki ondan hareket etmiyor duyulmuyordur dedi bide haftası küçükte ondanda olabilir dedi ama korktum yine böyle olan varmı ctesi detaylıya gidecem inşlh bebeğim iyidir