Bsraaa3 bence çok ugrasirsn canım kendimden örnek vericem sana 31 Aralık adetimin 1. Günüydü ben 29- 30 Ocak gibi hamile kaldım düşün bir ay sonra çatlamış yumurtam hicbi zamanı yok yani ne zaman catliyacagi çok belirsiz normalde 13-24 günde çatlar yumurta pcolularda iş tamameen değişiyor.daha çok strese sokar bence ovulasyon testi seni hergun onu takip etmek düşünmek falan daha zor bence düzenli ilişkide bulunursan sorun olmaz benim ikinci gebeliğim bu hemen hamile kalıyorum bilmiyorum birazda kısmet canm