Arkadaşlarım mesane dolunca idrar yollarında sızlama gibi şeyler hissettim enfeksiyon oldum galiba diye gidip tahlil verdim sonuç böyle çıktı
Protein eser yazıyor gebelik zehirlenmesiyle alakalı şeyler okudum diğer sonuçlarımı bekliyorum doktorumla görüşeceğim ama akşamdan beri kafada kurup duruyorum benim gibi olan var mıdır içimizde ?
Haftam 19+0 bugüne kadar sadece 1.5 kilo aldım dikkat etmeye çalışıyorum zaten kiloluyum 95 kiloyum
Tansiyon takibi yaparım sürekli 12-7 12-8 çıkıyor sürekli düşünüp duruyorum sağ sağlim kavuşmak istiyorum bebeğime 3. Gebeliğim dua edin bana nolur bi sıkıntı çıkmasın 😭
