Toprak-Elif Kızlar 8. Haftaya girdim bu zamana kadar gram bulantı yoktu… 2-3 gündür oluyorum bulantıdan hiç bir şey de yedirmiyor sizde nasıl ??
Yagmursahdam Toprak-Elif bende 9+4 cubuk kraker falan yiyin aç karnına hafif şeyler yiyin Allahın izniyle geçer
cerenil Toprak-Elif benimde o hafta başladı mide bulantısı hapiyoa kusmalarim durdu ama ben 6 7 defa kusuyodum şuan 23 haftalık olduk hala bulantım var ama eskisi gibi değil çok şükür belki sizde doktorunuzun hamilelere verdiği bulantı halıyla rahatlarsiniz
Toprak-Elif PrensinibekleyenAnnee İlk çocuğumda hep küstüm dogurana kadar bunda olmaz diyordum iyi gibiydim ama ağırlaştı bayağa 🙄
AsELinAnneSi__ Bulantı ilk belirtilerimdendi kusma eşliğinde 3 haftalikmis o zaman şimdi 9+6 hala devam şiddetli boş mide dahi olsa aynı ne zaman hafifler bilmiyorum ama prilam Dr verdi doktorum biraz biraz sayesinde yemek yemeye başladım 😥
Mamalisa Prilam kullanıyorum kullanmazsam kusuyorum. Prilam da bile bulantı hissi oluyor ama pek dinlemiyorum yemeye çalışıyorum.