FlkNaz Arkadaşlar doğurdum doğuracam çocuğuma hala isim bulamadım erkek çocuğuna isim bulmak ne zormuş 🫢 bi kızım var adı Lina şimdi oğluma hamileyim kızımla uyumlu olsun istiyorum öneri alabilir miyim lütfen yardımdı olun belki burdan güzel bişey çıkar 🌸💖
FlkNaz MomLife- çok uyumlu olmasada güzel isimler tik ederim 😊 Milan ve Royan var aklımda ama Royan daha ağır basıyor kararsızım yine de 🌸
Melekg Bnde cumartesi doğum yaptım pazartesi foto çekimi oldu fotoğrafıcı isim istedi hala ismi yoktu orda karar verdik Beren Sare oldu 😬 aslında cok güzel erkek isimleri var Karan Kağan Asil Dağhan Kıvanç
FlkNaz Melekg ahahaha sizin olay daha güzelmiş 😊 insan bi türlü yakıştıramıyor istediği ismi ilginç 😊 benimde aklımda Milan ve Royan var aslında ama bilemiyorum yine de