9.45te doktor randevum vardı. Sekreteri aradı doktor rahatsızlanmış bugun gelemeyecekmiş. Yarın direk doğuma diye gel dediler 🤣 anlık şok,buhran üzüntü, sevinç, ağlama ne varsa 5 dklik telefon konusmasi sayesinde yaşadım🥲
Napacagimi sasirdim birden 😆