Merhaba güzel anneler, 14+1 de hastaneye gittim cinsiyeti aşırı merak ediyordum ve ben cok yoğun bir şekilde başından beri erkek hissediyorum ama doktorum %90 kız dedi çok şaşırdım. Bu haftalarda cinsiyet kesin midir yoksa yanilma gibi bir durum olabilir mi ?