Bta Dikişleriniz ne smn iyileşti kaç günde, 6 gün oldu ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum çok cnm.acio
Ayfer- Bta benim 45 günde ancak iyileşmişti. Sağ bacağıma doğruydu. Sağ tarafıma 45 gün oturamadım yatamadım. Dikiş sayınızla ilgili bişey aslında. Benim dikişim çoktu. Daha azsa daha çabuk iyileşiyor
Balbebek012 Bta bir ay geçince rahat oturup kalka biliyordum yatıyırdum senin daha yeni sana tavsiyem krem veya sürülmesi gereken ne verdiyse Doktor’un onları düzenli kullan kuru ve temiz tut ped asla kullanma hasta b3zi kullanıyorsan dolmasını bekleme sık sık değiştir ben ç işten sonra peçete ıslatıp siliyordum ama dokuna dokuna bastırma veya silme şeklinde değil sonra kuru peçeteyle hafif dokunarak nemini alıyordum bu ilk günlerde dikkat et dediklerimi yap iki güne etkisini görürsün
Merve0227 Bta benim 12 günde hepsi düşmüştü canım iyileşme sırasında batma kaşıntı olması normal oturamaman da normal eğer dikişin azsa çabuk toparlanırsın Fito krem var çok çok iyi zaten yara kremi olarak geçiyor çok faydasını görürsün
Bta Off vala ilk dogumda bukdr acı çekmemiştim smdi bunda çok cnm açıyor batıyor , bide 2.günü pecetyle kurularken peceteye bitane ip geldi patladimi dustumu bilmiyorum 2.günü düşmesi imkansız gibi geldi
Bta Melekg bende batikon suruyorum dikisim nerede bilmiyorum rast gele suruyorum ama çünkü bakmak istemiyorun elle ellemek de istemiyorm korkuyorm:)
Melekg Bta sakın elleme mikrop kapar ben fotoğrafını çektim öyle baktım popoma doğru önden arkaya doğru sürüyorum bazen batikon lu bezi orda bırakıyorum diğer tuvalete kadar duruyor
Bta Melekg aramızda 2 gün var ozmn bakalim.hangimiznki geccek önce:) ben doktor kontrolm var bakalim ondanda korkuyorum ben ellemeye korkuyorm doktor smdi neler yapicak.kimblir
Melekg Bta bnm yarın kontrolum var birşey yapmıcak ultrasonla yumurtalıklarına bakacak dikişlere gözüyle bakacak okadar