Merhaba kızlar 2 li tarama testi yaptırmıştık geçen hafta sonucu dün aldım bethcg yüksek ppa düşük çıktı ama cok az bi fark var beni prof doktora yonlendırdı doktorum birde o baksın diye dün akşam gittik ultrasonda hiç bir sıkıntı göremedı ende kalınlığıda çok iyi denildi tekrar test önerildi fetal dna bugün onu yaptıracağız başına böyle birşey gelen oldumı morelım cidden çok bozuk umarım fetal dna sağlıklı çıkar eğer sağlıklı olursa başka terste gerek kalmıyor dedi prof doktor 🥹