Elifckmk123 Merhaba arkadaşlar , gebe olduğumu öğrendim doktor folik asit verdi sizce kullanılmalı mı zararlı olduğunu söyleyenler var o yüzden çok kararsızım
znkara Elifckmk123 folik asit zararlı değil bu konuyla ilgili bilgi kirliliği var hamilelik döneminde alınması gereken folik asit miktarı 400 mcg vücutta depolanmayan ve günlik düzenli alınması gereken bir vitamin bebek beyin gelişimi için çok önemli ama bu miktarın fazlasını alırsanız karaciğerde depolanıp dışarıya atılmayacağı için otizm riski var deniyor o yüzden 400 mcg den fazla olan folik asit örneğin folbiol kullanılmamalı doktorunuz zaten söylediğim oranda bir marka yazmıştır size mutlaka kullanmalısınız
xbebegimx znkara bu bile herkes icin gecerli degilmis canim bende pihtilasma oldugu icin riskli gebelik uzmani sdece folbiol kullan dedi vucudun sentezlemiyo dedi.
xbebegimx Elifckmk123 folbiol kullaniyorum en agir folikasitmis doktorum baskasini kullanma dedi ayrica 14. Haftya kadar kullan dedi folik asit vucutta depolanmiyomus bi zarari yok dedi bidaha da bu konu ustunde dusunmedm doktorumun bilgisine guveniyorum, sagin solun lafina bakma🎈