Kubrakarahan Kızlar ben kendi kendime dedimki artık bugün sigara yok bırakıyorum bebişime de kendimede zehir etmej istemiyorum bi kaç kez başarısız deneyimim oldu ama inanıyorum bugün olucak🙏🙏🙏inşallah hepimiz dener ve başarırırz
Zeynepozcan Kubrakarahan sizin ve en çok bebeğin adına çok sevindim inşallah gebelik sürecinde bir daha kullanmazsınız 💖
Nur123aa Kubrakarahan normalde içen biriyim hamileyken bırakmıştım doğumdan bir ay sonra tekrar başladım insanın iradesine bağlı isterseniz olur inşallah 🌼
Sagliklagelkucugum Kubrakarahan ben başardım,günde bi buçuk paket içen biri olarak ögrendiğim gibi sigaraya elimi sürmedim 6buçuk aylık gebeyim. Siz de başaracaksınız 🙏
Merakliannecik Zorlanacaksınız,eliniz onu arayacak, sinirlenip yakmak isteyeceksiniz bu gibi krizleri olacak ama inşallah başaracaksınız. Miniğinize ilk hediyenizi vermiş olacaksınız. Tebrik ediyorum bende sizin gibiydim ve bugün 24. Gün oldu bırakalı 🤲💞
Kubrakarahan Merakliannecik yaa cok güzell bi başarı bu inşallah bu iradenizi hep sürdürürsünüz kaç gün zorlandınız🤭
derya61_ Kubrakarahan inşallah başaracaksınız ben de aynı haftalarda bıraktım şuan canım çekince bir fırt falan alıyorum
Merakliannecik Kubrakarahan ilk 3 gün tabiri caizse deli dana gibi dolandım ama çok hastane gezdik eşimle sahip olabilmek için sonra bu duygu daha ağır bastı 🥰
Hazniyee Normalde ıcen bırıyım bende ama hamıle kaldıgım gıbı tıksındım sımdı kokusuna bıle tahammül edemedim edemıyorum
acakir Tebriklerrr 👏🏼👏🏼👏🏼 ben tüp bebek ile hamile kaldim. Son sigarami transger günü ictim ve o gunden beri icmiyorum. 14+6 dayiz 🙏
Kubrakarahan acakir sağlıkla alın bebişinizii kucağınıza ne güzel darısı ben ve benim gibi annişlere inşallah
Dilsay Kubrakarahan Canim seni tebrik ediyorum☺️Bende 14 yildir kullaniyordum taa ki cift cizgiyi gorene kadar.O silik cizginin verdigi gucle hepsini cope attim esime bile vermedim..Bir daha icilen yerde bile durmadim ve hic aklimin ucundan gecirmedim..Nefsimiz evladımızdan önemli degil kuzum..Surekli burda icmeyenler konusuyor falan filan diyorlar gayette guzel iciyordum gunde iki pakete yakin.Hersey once beyninde sonra vicdaninda bitiyor..
Kubrakarahan Dilsay aynen kuşum vicdan bazen dünyanın en hafif şeyi bazende en ağırı ve ben by ağırlığı kaldıramıyordum rabbim bebeklerimizi sağlıkla versin kucağımıza inşallah 🙏