Mebk maşallah çok şükür bende 29. Haftadayım dahiliye göğüse yönlendirdi oda şimdi azeltin 500 mg hap predlon iğne ve bide şurup verdi öksürük için kendi doktoruma danışıp kullanmayı düşünüyorum çünkü çok kötü yapıyor beni öksürük boğuluyorum sanki 😞inşallah bende de olmaz bi şey korkuyorum ilaç içmekten ama napayım