Elif5934 benim ilk değerim 4300lerdeydi bende ikiz gebelik olabilir diye düşünmüştüm çünkü tüp bebek tedavisi ile hamile kaldim 2 embriyo transfer edilmişti ancak 1 tanesi tutmuş tekil gebelik oldu çook şükür 😍 sanırım beta hcg degerinin yuksek olmasinin tekil ya da ikiz gebelikle alakasi yok 😞