Mutlaka kendinize hamile kalmadan bi sağlık sigortası yaptırın çok çok önemli hamile kalınca kapsamıyor sanırım öncesinde yapmak gerekiyor, mümkünse doğum teminatlı olsun. Ve mutlaka bi diş kontrolünden geçin diş ağrısı mahvediyor insanı bi şey de içemiyorsun o rezilliği çekmeyin hiç. Rutin jinekolojik muayene olun herhangi bi sıkıntı varsa aylarınız boşa gitmesin. Ve stres yapmayın en beklemediğiniz ayda oluyor o yüzden bence ovülasyon testi işine girmeyin daha çok strese sokuyor