Sahdormommy [silindi] [silindi] ilk gebeliğimde haberim yoktu ama bu gebeliğim için arkadaş anlattı ottan banada verdi. bardağa koyuyorsun o açıldıkça sudan içiyorsun seninde açılman kolay oluyor dedi ablasını örnek verdi ve doğum sonrası sudan almak gerekiyormuş otu .kapanması için tekrar yoksa rahimde düzgün iyileşmiyormuş
Attoya Benim haberim yoktu ebe doğumda hazırlayıp içirdi bana işe yaradı mı doğal olarak mı açılma oldu onu bilemiyorum tabi. Kuvvetli Sancılar başladıktan 2 saat sonra doğum yaptım.