Ben son kaybımdan sonra bebek düşüncesinden vazgeçtim bu yüzden adet söktürücü ertesi gün hapı kullanmaya başladım uzun zamandır da koruyordu ama nasıl olduysa hamile kalmışım son adet tarihi 3 Nisan bu gün 3 mayıs bir aylık hamileyim, fakat şöyle bir durum var ben 22 Nisan da büyük diş çəktirdim iğne yapıldı, dahası ağrısı olduğu için analgin ağrı kesici kullandım bir kaç kez tabbi baş ağrısı da yaşıyordum o zaman da hamilelik hiç aklıma gelmezdi şimdi bilmek istediğim şu bu ilaçlar bebeğe zarar vermişmidir?