Anonim01 Kızlar saat 7 de regl ağrısı girdi kasığıma ve belim ağrıyor ama yarım saatten fazla regl sancım var ne demek oluyor bu 39 dayım gel git ağrılar yok
sonnenschein Anonim01 sancınız başlamış olabilir mi? Normalde sancı aralıklarla vurur sonlara doğru 5dkya 1 e düşer diyorlar o zaman doktora gitmek gerekiyor, benimde geceden beri aralıklı sancım var birazdan doktor randevusuna gidicem bakalım ne çıkacak