Burcuslyk Kızlar merhaba 19+4 haftalık hamileyim ilk hamileligim oğluşum olacak Allahın izniyle ama ben hareketlerini hissetmiyorum neden se tekme fln hiçbirşey hissetmiyorum ultrasonda hareketli bir bebek olduğunu söylüyor doktor neden ben hissedemiyorum hissedemedikçe korkuyorum bir sorun mu var diye içimi ferahlayın siz kaçıncı haftada hissettiniz 🤰🤰
Esinduman Burcuslyk bende 19 +4 hamileyim Bende öyle çok aman aman hissetmiyorum hafif tekmeleri oluyor özellikle tatlıyı yediğimde. Bazı anneler 7 8 haftalıkken hissettiğini söylüyor ilginç 🙈😳
pitircikannesi1 Burcuslyk Canım ben 21+3 olmama rağmen hissetmiyorum 😀 bugün sağlık ocağına gittim tetanoz aşım vardı hemşirem çok normal dedi bir iki haftaya hissedersin bazen geç olabilir dedi. Bende hissetmek için sabırsızlanıyorum ama az daha sabır bacım 😊
Annesininzuzusu Kızlar bizde 20 haftalığız 14. Haftada hissetmiştim ilk hareketleri şuan düzenli olarak tekmeliyor ilk gebeliğim
Mvisss9 19+5 im dışarıdan bile görülüyor çünkü zayıfım karın bölgesindeki yağlanmayla alakalı bi durum bu yağlanma tabakası fazlaysa geç hissedersin
Tubabora 19+5 hafatalık ikinci hamileliğim bebeğim erkek Benin ikinci olduğu için ben çok erken hissettim ama normalde 20. Haftadan sonra hissediliyor😍
Eehk 19+3 teyim bende 18de hissetmeye başladım, bazen çok hareketli oluyor bazen çok sakin oluyor , arada çok tedirgin olduğunuzda sağlık ocağında kalp atışlarını dinleyebilirsiniz
Muzikci Canım ben 19+1 deyim bi haftadır çok net hissediyorum baya vuruyor benim de ilk gebeliğim ama korkacak bişwy yok dr lar 22 ye kadar zamanımız olduğunu söylüyorlar ilk gebeliklerde normalmiş üzülme sakın yakında hissedersin 🙏🏼☺️👍🏼
Kadriyeeee Bende 19+4 üm oğlum 2 haftadır hareketlerini hissettiriyor özellikle yatarken falan hemen başlıyor kıpırdamaya 🥰
pitircikannesi1 Esinduman yaptığı zaman yakıyor birazcık ama çok değil 😊 ilk aşı da benim kolum sonradan çok ağrıdı ve biraz şişti 5_6 gün hissettim yani ağrısını bu sefer nasıl olur bilmiyorum hic 😏