Gizembltc GizemBurak ben iki doz vuruldum şuana kadar 27. Haftamdayım 3. Dozu 6 ay sonra yapıcaz bebeğim aşılarıyla denk gelir dediler bana 5 aşıya tamamlayıp bir daha vurulmana gerek kalmayacak dediler bana
GizemBurak Gizembltc ben 5 doz vrlmsm daha ilk asilrmdan bu yanaa ama vurulman gerekir asilrn tam olsa bile gebelikde bir dozda olsa vurulman gerekir dedilerr
semosderler GizemBurak benim bildiğim aralık ayında tetanoz aşılarının sağlık sorunları ortaya çıkarması nedeniyle toplatıldığı yönünde hatta şuan haberi buldum aynen 23.12 .2022 de yayınlanmış , ben yaptırmayı o yüzden düşünmüyorum