Birkaç gündür çok ağrım var, karnımın altı ağrıyor, çocuk çok hareketli ve özellikle geceleri çok zorlanıyorum. Şu anda da kukuma bazen girip çıkan bir ağrı var, alt karnım yine ince ince sanki adet olcakmışım gibi ağrıyor. 25 nisanda kontrolüm vardı, her şey normaldi, 11 mayısta tekrar var bekliyorum. Uyandım yine sabahın köründe sizce normal mi size de olmuş muydu? Şimdiye karar bebekle ve benimle ilgili hiçbir sağlık problemi yaşanmadı, sizce anormal bir şey mi yaşıyorum?