Duyguuuahmet Kızlar 33 haftalık oldum ve bu kabızlık artık beni zorluyor. Şimdiye kadar ilaç almadım doğal yöntemlerle büyük tuvalete çıktım. Ama bugün zorladı. Önerebileceğiniz ilaç varmıdır kabızlık için
Sureyya1 Duyguuuahmet duphalac verdi doktor kana karismayan bi ilacmis surup seklinde bebege bi zarari yokmus magnexyumda iyi geliyor
Sevilayms Duyguuuahmet Magnesie calsine saba, doktorunuza danışın ama inanılmaz işe yarıyor Diğer şuruplar çok şekerli içememiştim mıde bulandırıyor
Gnsglll Duphalac bende kullandım ama magnezyumum eksik olduğu zaman kabız oluyorum .. bir de zeytinyağı ya için ya da yemeklere kullanın
TeacherrMom Duphalac hemen etki ediyor mu acaba kızlar doktorum lavman yap yada duphalac iç dedi bende de aylardır kabızlık var artık doğum yaklaştı çok zorlanıyorum