Eluf Papatyaamm90 amin Rabbım bizlere tez zamanda hayrli doğumlar nasip etsin inşallah amin canım bende öyleyim prk uyku yok rahat edemiyorum heryerm ağrıyor 38.4
Ozlemslck34 @Papatyaamm90 uykular haram oldu dogmdan sonra ayri uykusuzluk😂 normelmi sizin sezaryanmi
Papatyaamm90 Ozlemslck34 sezeryan canim 38e doğum olur dedi bugun doktorumuz karnım çok geriliyor yastığı yatak da gezdiriyorum bi oraya bi buraya orta y bulamadim😂
Ozlemslck34 @Papatyaamm90 banada sezaryan diyo doktor ama gun vermedi haftaya konturelim vr belki ozmn verir sizin devlettemi gün verildi yoksa özel demi
Papatyaamm90 Ozlemslck34 ben bugün gittim özelde verdi 38 de olur diye haftaya net gun verecek ve cok aşağı da hic yürüme dedi bebek kafası rahim duvarına kafa atmış resmen ben de zorlaniyorum
Ozlemslck34 @Papatyaamm90 hayırlısı olsun sag saglim kocanıza almak nasip olsun sayılı gunler geçmek bilmiyor hic🙄
Papatyaamm90 Ozlemslck34 âmin canim cümlemizin doğumu kolay gelsin insallah evet som haftalar geçmiyor sanki hic
Gnsglll 35+3 zaten uykular gitti bi de enfeksiyon var onun sızısı da mahvetti beni .. ya var ya şöyle pat diye hiç bi sıkıntısı olmadan doğuranlara hayranım valla büyük şans