20 gün falan önce 20. Haftada TSH yüksek çıktı 4.24tü doktorum eutrox 25 mg başladı aç karnına başladım dün tekrar test verdim 1.31 e düşmüş iyi bir şey mi anlamadım ilk çıktığında doktorum 2ye yaklaştırma kız lazım dedi e neden bu defa da 2den düşük çıktı ki 1 ay daha kullanalım böyle devam ederse bırakırız dedi de kafama takıldı