Her zaman gittigim hastaneye Başakşehir Çam Sakura daha öncesinde randevu almıstım cuma günü.
Bu arada Parmagımda sıkıntı vardı acilden başka hast hemen giriş yaptım en yakın hast diye röntgen cekilmesi lazımdı cünkü kırık çıkıktqn şüphelendim. Ortopedi doktoru kadın dogum izin vermeden yapamam dedi. Hemen kadın doguma muane oldum onay verdi. Neyse velasıl işimi hallettim cıktım 1 mayıs’ta.
Şimdi mesaj gelmiş çam sakura iptal diye. 35.haftadayım 3.sezeryan olucam. Doktor gün vericez demişti bu haftada. Ee iptal olmuş. Randevu yok nasıl yapabılırim kızlar oraya giden var mı? Gidpte eli boş dönmek istemiyorum hem uzak hem 2 cocukla gidicem