canım bebe şampuanını duş jeli olarak kullan 2 günde bir kısa ılık duş al ve iyi kurula, doktorun önerdiği krem ya da yağı kullan. bi de iç çamaşırını 60 derecede az deterjan, sirkeyle yıkayıp ütülemeden giyme. ben böyle kurtuldum o deli kaşıntılardan