ZehraTurkdonmez Canlarım merhaba öncelikle 🌸 Bugün 22+1deyim Sağlık ocağından arayarak tetanoz aşısı olmam söylendi Çok acısı oluyor mu aşıyı olmak şart mı tecrübeli annelerim yardımcı olur musunuz 🥰
Gamzeliii77 ZehraTurkdonmez kacinci haftada yapiliyor ben 16.haftamdayim bu cuma gunu cagirdilar aşi icin
glnr_21 ZehraTurkdonmez ben iki dozunu da yaptırmıştım yaparken zayen hiç acımıyor sonrasında hafif bir kol ağrısı o kadar oda geçiyor bir iki güne
annesusu ZehraTurkdonmez kol ağrısı yapıyor biraz. Zaten sağ kolunuzu kullanıyorsanız sola yapıyolar. O ağrı da en fazla bir iki gün sürüyor
babyasyanil Ben hastanede calısıyordum ondan 1 dozum vardı zaten diğerinide yaptırdım ufak bi kol ağrısı yaşadım onun dışında sorun olmadı. Yaptırıp yaptırmamak size kalmış tabii ben doktorumun sözünden çıkmıyorum genelde😅