GamzenurA Kızlar 34. Haftadayım doktor 3 hafta istirahat dedi. Bebekte bir sorun yok ama bebeği içeride tutabildiğimiz kadar tutalım dedi. Son zamanlarda normalde yürüyüş ve egzersiz önerilmiyor mu sizlerin nasıl oluyor?
Papatyaamm90 GamzenurA bende 36 haftadayım . Ama yürüme dedi bebek rahime cok baskı yapiyo diye be aşağıdaymış . 35 haftalık ken söyledi yürümüyorum fazla
GamzenurA Papatyaamm90 acaba benimde mi aşağıda onu sormak hiç aklıma gelmedi bi daha ki kontrolümde soracağım mutlaka