35+4 günlük hamileyim 34+6 da aile hekimim ‘yaa bayağı olmuş ama 16 haftalık hamile gibi karnın neden küçük’ dedi ve bunu herkes söylüyor söyleyen herkes de bebek küçük zayıf falan sanıyor ama gayet haftasıyla uyumlu oğlumda da çıkmamıştı karnım kızımda da yok iki hamileliğimde de hamile olduğumu anlayıp otobüste yer veren olmadı mesela 😂 ama benim için asla bir problem değil önemli olan bebiş, haftasıyla uyumluysa dr bir problem görmüyorsa boşver canım napcan büyük karnı sen ye bebişe geçer illaki 😂