Merhaba hanımlar 🧡 bugün kontrolüm vardı bebek terstti düzelmiş şükür 🥹 birde uygulamada 34+6 gösteriyor ama detaylıda 33+4 çıktı ve doktorum bebeğimin 10 gün geriden geldiğini söyledi çok büyük bir risk değil ama yinede dikkat et dedi bunu yaşayan var mı ? Neler yapmalıyım ne tüketmeliyim doğumda sorun olur mu doktorun başı çok kalabalıktı soramadım