Liya98 tugce68 bende aynı şekil ama cok sabırsızımm cok inan😁😁 test aldım gecen aydan bugüne beni bekliyor test
tugce68 Liya98 valla bende her ay öyleyim hele şu 5 aydır ne sen sor ne ben söyleyim adet olmamayım diye dua ettim ya 😅 ama çok şükür en azından sağlıklıyım diyorum her olduğumda da olumlama yapmakta üstüme yok gerçekten 😅
Liya98 tugce68 ben gecen ay yaptım negativ cıktı ertesi günde regl oldum cok üzüldüm insh bu ay olmustur😞❤️
Dolphin16 tugce68 ben sizin gibi testleri birikmiyorsun ama silikleştiler böle durmadılar uygulamada en azından resim çekiyorsun kalıyor orda ordan takip ediyorum bide kaç levelda onu yazıyor işte